wtorek, 15 kwietnia 2014

Top 10 najlepiej wspomnianych przeze mnie skrzynek.



Wiele keszerów mogło by się poczuć urażonych, ale tworząc 10 najbardziej zapadających w pamięci z prawie tysiąc..uwierzcie mi-no jest to trudne. Wybrane przeze mnie skrzynki są dla mnie na prawdę wyjątkowe i z przyjemnością wracam do wspomnień ich podejmowania.

Bezkonkurencyjny nr 1!

Skarb Piratów - OP1595

Z tą skrzynkę wiążę właściwie pierwsze kombinację, pierwsze coś więcej niż tylko zdjęcie ukrycia i sporo czasu spędzone w miejscu które uwielbiam. Do tego finał-obecnie skrzynka zmieniła formę, przeszła sporo, ale co się Wojtek napracował to jego i za to mu chwała! Na prawdę szczerze polecam! GPS FREE.

2.

Hotel "Pod Estakadą" - OP2B16  

No po prostu coś niesamowitego! Jak dla mnie jedna z dwóch najbardziej ekstremalnych skrzynek do podjęcia w Trójmieście. Zdecydowanie wolałbym nie powtarzać tego wyczynu, szczególnie teraz, kiedy do skrzynki nie ma już takiego dojścia jak w chwili kiedy ją podejmowałem. Mimo to polecam, bo widoki zacne. A i kesz przyjaciela, którego to poznałem właśnie dzięki Opencaching. Pozdrawiam Cie Koza serdecznie! ; )

3.

2 beers or not 2 beers - OP25D8 

Kolejna skrzynka na długo zapadająca w pamięci. Po pierwsze-rozgryziona podczas pierwszego mojego tak dużego eventu keszerskiego jakim była trzecia edycja spotkań w Swornychgaciach, wiosce w której się zakochałem. Po drugie-na prawdę była to moja pierwsza fizyczna walka z keszem! Nie chcę nikomu nic podpowiadać, ale wiadomo-finałowe rozwiązanie-palce lizać! Polecam wszystkim fanom ręcznych łamigłówek-radość przy rozwiązaniu będzie wielka! ; )

4.

Jelenia Góra - OP09D7

Jedna z tych wielu która łapie za serce widokiem. I takie uwielbiam! Nie patent jest tu ważny, nie maskowanie, a po prostu widok. I choć skrzyneczka jest już niestety zarchiwizowana a sama platforma widokowa zburzona ponieważ nie spełniała atestów to i tak polecam udać się pod kordy-widok piękny!

5.

Eks-most 2 Die Harder - OP53D8 

Eh jo..Kto poznał skrzynki maryusha ten wie dlaczego znalazła się ona w moim Top 10. Autor tej skrzynki robi coś, co kusi na więcej, co z chęcią pozwala znajdować na trasie jego skrzynki i podejmować się wyzwania. 100% Hand Made! Mariush to co robisz jest wręcz niesamowite a polecam nie tylko tą a wszystkie Twoje skrzynki! Pozdrawiam! ; )

6.

JT10- Drewniana skrzyneczka - OP57A5

Nie jednego Owne Cache spotkałem na swojej drodze do tysiąca, jednak ta skrzynka, podobnie jak " beers or not 2 beers " na długo zapadnie mi w pamięci. Zdobyta podczas Kupalnocki w Gdańsku w Parku Regana. Świetna okazja do poznania autora wielu interesujących mnie skrzynek. Perełka wśród poznanych przeze mnie Ownów. Szczerze polecam!

7.

Poon Lim. - OP6BAE

Kondziu przyjacielu..No doigrałaś się no! Skrzynka tak bardzo niepowtarzalna, że nie tylko polecam a wręcz zachęcam do podjęcia. Nie ma drugiej takiej. Wody to się boję jak paralityk gry w bierki jednak ta skrzynka dała mi bardzo wiele radości, tym bardziej, że podjęta w towarzystwie przyjaciela który mieszkał za granicą a tego dnia podjął ją ze mną poświęcając mi czas. Na prawdę coś wyjątkowego-szczerze polecam!

8.

Torpedowaffenplatz Hexengrund - OP70BA

No tak..Torpedownia. Zaczęło się od Liszewskiego który kusił i wkurzał zajęciem przeze mnie miejscówki na kesza z którym miałem już na prawdę sporo planów. Wróciłem z obozu harcerskiego patrzę a w wypatrzonej przez mnie miejscówce jest kesz..no i co, trudno. Jakoś się z tym pogodziłem. Ale to nie koniec-Lady dobiła i posadziła kolejną skrzynkę w tym wyjątkowym miejscu. Nie pozostało mi nic innego jak podjęcie kesza. Nie po raz pierwszy akcja-tel do młodego, szybki namysł i robimy!

Pełny opis wyprawy po kesa znajdziecie na moim profilu na facebooku. . Co do kesza-tu trzeba mieć psychę! ;p

9.

Geohotel Krupówki - OP2A7C

Zakopane po raz drugi w życiu. Po 16 latach powrót do tego miasta. Cudowny, choć krótki wypad z przyjaciółmi i mam nadzieję przyszłą żoną ;p Skrzyneczka, a właściwie miejsce ukrycia zlokalizowana bardzo szybko. Finał meeeega pozytywny! Nie chcę spolerować, wystarczy chyba że szczerze polecę-na prawdę fajna! Pozdrawiam lokalnych keszerów którym sprzątnąłem FTFy na Antałówce i pod Muzeum ;p

10.

PROJEKT ODERSTELLUNG/174 - OP62A5


Ścinawa..to był jak do tej pory nasz najdalszy wypad z młodym91. Cztery województwa od domu, pierwsi z województwa pomorskiego którzy podjęli się skrzynek z tego projektu  i totalnie nakręceni na wszystko co w okolicy. Fakt faktem, nie zrobiliśmy projektu w całości podczas tego wypadu, ale co zwiedzone to nasze a i nie długo wracamy zgarnąć resztę. Póki co w pamięci Toruń, Gniezno, Leszno i Poznań..o tak..Poznań..pokochałem to miasto i myślę, że młody ma podobnie ; )



2 komentarze:

  1. Platforma widokowa na Bonanzie - OP28A6 - wciąż AKTYWNA !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest już poprawka-chodziło o skrzyneczkę na Jeleniej Górze ; )

    OdpowiedzUsuń